loading...
گهر زاگرس| وب سایت رسمی گهر زاگرس دورود لرستان
آخرین ارسال های انجمن
محمد دالوند بازدید : 329 چهارشنبه 26 مهر 1391 نظرات (2)

ˈعباس قائد رحمت ˈ روز چهارشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: دراین میان برخی تنها برای حفظ موقعیت و تامین منافع مادی خود، سعی دارند با فرافکنی و تبلیغات رسانه ای، خود را دلسوز تیم گهر ، مردم دورود و استان لرستان معرفی می کنند.

وی اظهار داشت: به طور طبیعی اگر شخصی به عنوان نماینده قانونی مردم دورود، برای تامین مصالح و منافع عمومی شهرستان و استان به دنبال حل و فصل مشکلات این تیم باشد، این افراد موقعیت خود را در خطر دیده و دیگران را متهم به کارشکنی در روند فعالیت و موفقیت تیم می کنند.

ˈعباس قائد رحمت ˈ روز چهارشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: دراین میان برخی تنها برای حفظ موقعیت و تامین منافع مادی خود، سعی دارند با فرافکنی و تبلیغات رسانه ای، خود را دلسوز تیم گهر ، مردم دورود و استان لرستان معرفی می کنند.

وی اظهار داشت: به طور طبیعی اگر شخصی به عنوان نماینده قانونی مردم دورود، برای تامین مصالح و منافع عمومی شهرستان و استان به دنبال حل و فصل مشکلات این تیم باشد، این افراد موقعیت خود را در خطر دیده و دیگران را متهم به کارشکنی در روند فعالیت و موفقیت تیم می کنند.

وی با اشاره به اینکه آقای عابدینی در گفتگو با رسانه ها علاوه بر توهین به جایگاه نمایندگان، مردم دورود را نیز بازیچه تامین منافع خود قرار داده، اظهار داشت: به طور یقین از ایشان به دلیل بیان مطالب بی ربط و غیرقانونی در ارتباط با نمایندگان و همچنین کارشکنی در مسیر حضور تیم گهر در استان، به مراجع قضایی شکایت خواهم کرد.

وی تصریح کرد: نمایندگان مجلس عصاره فضایل ملت هستند و نظام اسلامی این افتخار را دارد که مردم سالاری دینی را سرلوحه کار خود قرار داده و توهین به نمایندگان، توهین به مردم محسوب می شود.

قائدرحمت در ادامه اظهار داشت: در نشست مشترکی که با حضور دادستانی و وکیل آقای هدایتی برگزار شد، من به عنوان نماینده مردم شهرستان، دو خواسته اصلی و مطالبه قانونی مردم دورود را مطرح و بر تحقق آنها تاکید کردم.

وی افزود: اصرار بر حفظ نام ˈگهر دورودˈ برای تیم یکی از مهم ترین خواسته های مردم دورود و استان لرستان است که دراین جلسه مطرح و مورد توافق طرفین نیز قرار گرفت.

وی گفت: دراین زمینه هر عنوان دیگری را که مالک تیم به نام ˈ گهر دورودˈ بخواهد اضافه کند از نظر مردم این استان بلا مانع است.

نمانیده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی گفت: خواسته دیگر مردم دورود، استقرار و حضور تیم در شهر دورود برای انجام تمرین و بازی های لیگ است، که دراین جلسه توافق شد ورزشگاه دورود به عنوان اولین و اصلی ترین ورزشگاه تیم برای بازی های خانگی در نظر گرفته شود.

وی اظهار داشت: تمام سعی ما بر این است که تیم در خارج از استان بازی نکند و چنانچه ورزشگاه دورود نیز آمکان لازم برای برگزاری بازی ها را نداشته باشد، ورزشگاه دیگری در سطح استان لرستان با نظر و پیشنهاد مدیران فنی تیم و خواسته مردم انتخاب خواهیم کرد.

قائدرحمت با بیان اینکه تیم گهر متعلق به مردم دورود و استان لرستان است، افزود: اگر شرایط برگزاری بازی های تیم در دورود مهیا نباشد، بازی های تیم باید با نظر مردم، شورای تامین و کادر فنی تیم در دیگر شهرهای استان از جمله خرم آباد برگزار شود.

به گفته وی، پیمانکار ورزشگاه دورود براساس تاکید و دستور ویژه استاندار لرستان ملزم است که تا پایان ماه جاری ضمن عمل به تعهدات خود، کار آماده سازی و تجهیز ورزشگاه را به پایان رسانده و تحویل دهد.

قائدرحمت افزود: اکنون تابلو ورزشگاه تختی دورود و عملیات فنس کشی و نصب دکل های روشنایی ورزشگاه تقریبا به اتمام رسیده و براساس اعلام استانداری لرستان چنانچه ورزشگاه دورود در موعد مقرر برای انجام بازی ها آماده نشود، مطالبات پیمانکار پرداخت نخواهد شد.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی همچنین در خصوص برخی اخبار منتشره مبنی بر دخالت وی در تعیین کادر فنی تیم گهر دورود گفت: مسوولیت انتخاب مربیان و بازیکنان تیم از اختیارات قانونی مالک و صاحب تیم است و من به عنوان نماینده مردم هرگز صحبتی در این خصوص نداشته و نخواهم داشت.

وی با بیان اینکه تیم گهر به طور قطع در لرستان خواهد ماند، افزود: متاسفانه دراین مدت تعدادی از رسانه ها که از جانب برخی افراد حمایت می شوند، با انتشار اخبار کذب و مغرضانه ، تلاش می کنند فضای شهرستان و استان را متشنج کرده و از این طریق زمینه برای خروج تیم از استان را فراهم کنند.

وی همچنین ضمن قدردانی از مردم خرم آباد برای همراهی و همکاری در راستای موفقیت تیم گهر، تصریح کرد: گروههای مختلف مردمی و بسیاری از رسانه های محلی استان با امضا نامه و ارسال پیام حمایت خود از تیم گهر دورود اعلام کرده و خواستار انجام بازی های تیم در خرم آباد تا زمان آماده سازی ورزشگاه دورود شده اند.

وی گفت: این موضوع در صورت آماده نشدن ورزشگاه تختی دورود، یکی از اولویت های اصلی حضور تیم گهر در استان لرستان است.

تیم فوتبال گهر دورود از 10 بازی خود در رقابت های لیگ برتر با هفت امتیاز در رده هفدهم جودل قرار دارد.


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به سایت رسمی گهر زاگرس لرستان خوش آمدید . در این سایت علاوه بر اخبار تیم گهر زاگرس دورود لرستان تمام موارد در اینجا ذکر می شوند . منتظر پیشنهادات و انتقادات شما در این وب سایت هستیم . با تشکر - مدیر وب سایت : محمد دالوند
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • جدول لیگ برتر
    لیگ برتر جام خلیج فارس

    تیم بازیها امتیاز
    1 استقلال 13 25
    2 ملوان 14 25
    3 تراکتورسازی 14 24
    4 سپاهان 13 24
    5 فجر سپاسی 14 23
    6 نفت تهران 14 21
    7 سایپا 14 21
    8 فولاد 14 20
    9 صبای قم 14 20
    10 راه آهن 13 19
    11 پرسپولیس 14 17
    12 مس 13 16
    13 داماش گیلان 14 16
    14 پیکان 13 15
    15 آلومینیوم 14 12
    16 ذوب آهن 14 12
    17 نفت آبادان 14 9
    18 گهر دورود 13 8
    بازی های گهر

    مسابقه بعدی
    آلومينيوم   -  گهردورود
    زمان : 1391/8/27 16:15
    ورزشگاه : 
    خلیج فارس
    مسابقه قبلی
    گهردورود 0  - 2  استقلال
    زمان : 1391/8/08 17:45
    ورزشگاه : 
    آزادی تهران

    گلزنان تیم



    نام بازیکنان  گل ها


    1 فرید عابدی 2


    2 مجتبی زارعی 2


    3مجید خدابنده لو1


    4 محمد پروین 1


    5آرمان قاسمی1


    6تقي نائيبي1
    آمار سایت
  • کل مطالب : 267
  • کل نظرات : 541
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 509
  • آی پی امروز : 37
  • آی پی دیروز : 18
  • بازدید امروز : 42
  • باردید دیروز : 21
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 227
  • بازدید ماه : 1,751
  • بازدید سال : 14,217
  • بازدید کلی : 290,893
  • نمایشی بهتر با فایرفاکس