loading...
گهر زاگرس| وب سایت رسمی گهر زاگرس دورود لرستان
آخرین ارسال های انجمن
محمد دالوند بازدید : 1242 جمعه 30 تیر 1391 نظرات (11)

هواداران دو تيم فوتبال گهر زاگرس و ملوان انزلي با يکديگر درگير شدند و در اين بين سر يکي از تماشاگران شکست .

 ديدار تيم‌هاي گهر درود و ملوان انزلي از هفته اول رقابت‌هاي ليگ برتر از ساعت 20:45 شب گذشته به ميزباني ورزشگاه انقلاب کرج آغاز شد که اين ديدار با حاشيه‌هايي همراه بود.
 
در بين دو نيمه هواداران دو تيم که تعداد آنها حدودا به 6 هزار نفر مي‌رسيد، شديدا درگير شده و به زد و خورد با يکديگر پرداختند که با وساطت نيروي انتظامي اين درگيري غائله پيدا کرد اما با اين حال چند نفر مصدوم شدند و براي مداوا به کنار زمين انتقال پيدا کردند. يکي از هواداران از ناحيه سر دچار شکستگي و براي مداوا با آمبولانس راهي بيمارستان شد.

هواداران دو تيم فوتبال گهر زاگرس و ملوان انزلي با يکديگر درگير شدند و در اين بين سر يکي از تماشاگران شکست .

 ديدار تيم‌هاي گهر درود و ملوان انزلي از هفته اول رقابت‌هاي ليگ برتر از ساعت 20:45 شب گذشته به ميزباني ورزشگاه انقلاب کرج آغاز شد که اين ديدار با حاشيه‌هايي همراه بود.
 
در بين دو نيمه هواداران دو تيم که تعداد آنها حدودا به 6 هزار نفر مي‌رسيد، شديدا درگير شده و به زد و خورد با يکديگر پرداختند که با وساطت نيروي انتظامي اين درگيري غائله پيدا کرد اما با اين حال چند نفر مصدوم شدند و براي مداوا به کنار زمين انتقال پيدا کردند. يکي از هواداران از ناحيه سر دچار شکستگي و براي مداوا با آمبولانس راهي بيمارستان شد.

استقبال از اين ديدار با اينکه هيچ کدام از دو تيم از استان البرز نيستند، بسيار خوب بود. با توجه به فراهم نبودن شرايط برگزاري بازي‌ها در دورود بازي‌هاي خانگي گهر در کرج برگزار مي‌شود.

 
در ترکيب ملوان بازيکناني مانند مازيار زارع، پژمان نوري و جواد شيرزاد حضور داشتند و از سوي ديگر عليرضا محمد و مجتبي زارعي از بازيکنان سرشناس گهر بودند. ضمن اينکه عليرضا نيکبخت واحدي و محمد پروين که در ترکيب 18 نفره گهر حضور ندارند از روي سکوهاي ورزشگاه اين ديدار را تماشا ‌کردند.

در پايان مسابقه تماشاگران گهر شيشه اتوبوس هواداران ملوان را شکستند که اين موضوع منجر به انتقال اتوبوس‌ها به بيرون ورزشگاه و در نهايت حبس ملواني‌ها در ورزشگاه انقلاب شد.

اين ديدار با يک گل به سود ملوان به پايان رسيد.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ali در تاریخ 1348/10/11 و 2:46 دقیقه ارسال شده است

marg bar nejad parast

این نظر توسط محسن لک در تاریخ 1348/10/11 و 16:25 دقیقه ارسال شده است

پاسخ به کاوه: من چه افتخاری دارم بکنم با پنالتی 100درصد اشتباه باختیم به ملوان مطمن باش اگر این بازی در دورود برگزار میشد کمتر از سه گل نمیخوردید چنان میگه ملوان مثل اینکه با منچستر بازی کردیم که بریم انالیز کنیم.بعد چه تهدیدی داری میکنی که برگشت هم داره.ما 5 ساله در دسته اول بازی کردیم هیچ موقعه چنین مشکلی پیش نیامد .شمایید که در تالش داور را در زمین چنان حمله ور شدید که من یاد دستگیری قذافی افتادم ."شهرکه شلوغ بشه غورباغه هفت تیرکش میشه"

این نظر توسط reza davodvandi در تاریخ 1348/10/11 و 16:06 دقیقه ارسال شده است

اشتباه هم جزء از فوتباله حتمأ تو هفته های بد بهترو بهتر می شیم مرسی از نظرات شما دوستان گل .شکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : سلام ممنون

این نظر توسط reza davodvandi در تاریخ 1348/10/11 و 16:02 دقیقه ارسال شده است

شکلک

این نظر توسط حميد ملواني در تاریخ 1348/10/11 و 10:21 دقیقه ارسال شده است

آقاي كاوه عزيز بنده يكي از طرفداران پرو پا قرص ملوانم و از عملكرد بعضي از تماشاگر نماهاي تيم گهر هم دلخورم و مطمئن هستم كه اين افراد اصلا فوتبال را هم نميفهمند. متاسفانه توي اكثر استاديومهاي كشور همچين افرادي و جود دارند چه توي لرستان و چه گيلان و چه تهران و اصفهان و خوزستان و آذربايجان و..... و مردم با فرهنگ اين استانها اين چنين برخوردهايي را تاييد نميكنند.مردم لرستان مردمي شجاع و با فرهنگ هستند بمانند مردم گيلان و متاسفانه عده قليلي كه از محتوا و فلسفه ورزش و فوتبال چيزي نميفهمند دست به اينگونه اقدامات ميزنند كه در بعضي تيمها با شدت و ضعف صورت ميگرد و نمونه آن با شدت و برخورد فيزيكي با سنگ وآجر بود از سوي تماشاگر نماهاي تيم گهر وگاهي هم با شدت كمتر و بصورت فحاشي توسط تماشاگرنماهاي ملوان و داماش و تراكتور وپرسپليس و استقلال و ........پس بايد فرهنگ را درست كرد و اينگونه تماشاگرنماها را طرد نمود.

این نظر توسط ایمان 26 در تاریخ 1348/10/11 و 8:16 دقیقه ارسال شده است

واقعاواسه خودم متاسفم که ملوانی ها هم برای ما شاخو شونه میکشن/همین

این نظر توسط فرشید در تاریخ 1348/10/11 و 16:32 دقیقه ارسال شده است

پاسخ به کاوه
عزیز من چی میگی واسه خودت که همینجوری میبری و میدوزی و مودبانه بی ادبی میکنی؟!؟!
از لرها نام نیکی تو جامعه وجود نداره یا شما که هر سال تو لیگ برتر حاشیه درست میکنید و اغتشاش میکنید؟!
این اولین بازی گهر بود که متاسفانه با یه تیم پرحاشیه مثل ملوان برخورد کردیم!
تیم شما چه افتخاری داره که باخت 1-0 مقابلش اونم با پنالتی 100% اشتباه باعث افتخار میشه؟! مگه رئال مادرید هستید؟
یکی به میخ میکوبید و یکی هم به نعل!

ضمنا لرها رو از بازی برگشت نترسون که ما از هیچ بنی بشری نمیترسیم!

این نظر توسط قوی سپید در تاریخ 1348/10/11 و 15:02 دقیقه ارسال شده است

من هم به نمایندگی از میترا از رشت به اقای عابدینی تبریک میگم که تیمهایی نظیر داماش و گهر براشون بازیچه ای بیش نیست و با دامن زدن به درگیری های استانی دنبال منافع خودشون هستن. مطمئن باشید این کار عابدینی یه لابی بود که بازیتون با پرسپولیس رو برید توی ازادی و کسی که بیشترین ضرر رو میبینه خود شما هستید.
عابدینی دنبال یه مشتری خوب میگرده تا تیمهایی رو که با هزار ترفند گنده کرده خوب بفروشه تا سهام پرسپولیس رو که خونه اول و اخرشه بدست بیاره.
براتون متاسفم که بازیچه دست بعضی ها هستید.

این نظر توسط کاوه در تاریخ 1348/10/11 و 12:43 دقیقه ارسال شده است

سلام به دوستان تیم گهر ، من یکی از هواداران پروپاقرص ملوان هستم ، واقعاٌ صحنه های وحشتناکی خلق کردید (در ورزشگاه ) ، فکر نکردید بازی برگشتی هم وجود داره ؟ فکر نکردید هر چه میکارید ، درو میکنید ؟ با اینکارتوم معلومه که از الان بازی برگشت را باختید و امیدی به آن ندارید . دوستان عزیز این فقط و فقط یک بازی فوتبال ، آنهم تو 90 دقیقه و تمام . تیم شما وارد لیگ شده ، باید ببازه و ببره و مساوی کنه ، هدف اینه که تجربه بدست بیاره و ایران دیده بشه و استان شما رو به دیگران بشناسونه ، بواسطه فوتبال ، بازار محلی شما رونق میگیره و کسب و کار مردم بهتر میشه ، حالا سوال اینه که : با این کارتون به کی کمک میکنید ؟ به اعتبار استانتان !؟ به اعتبار فوتبالتان ؟! یا به قدرت نمائی و زور بازویتان !؟ خوب زدید سروکله مردم و به همراه ماشینهایشون داغون کردید ! مردانگی گردید ؟ خوب چرا حالا مردانگی بخرج نمیدید بیایید مسئولیتشو به عهده بگیرید ؟! چرا از آن فرار میکنید ؟ پس کار بدی کردید که از عواقبش فرار میکنید . باید افتخار کنید به تیم ریشه داری مثل ملوان 1 - 0 باختید ، باید 100 بار بازی خودتون انالیز کنید و درس بگیرید و پله های ترقی فوتبال بصورت علمی طی کنید نه با زورازمائی و کتک و تهدید . خودتان بهتر میدونید که نام نیکی از بعضی جهات از لرها در جامعه وجود نداره ، از طرفی در تمام دنیا یکی از راههای آشنائی بین اقوام همین بازیهای ورزشی است ، به آرم المپیک دقت کنید . دوستان عزیز اگر خدای ناکرده کسی مرده بود ، با عذاب وجدان چه میکردید ؟ گرچه الان هم یقیناٌ عذاب وجدان دارید ! من در سایتتان دیدم که کلاپ هواداران دارید ، خوب تشکیلات خوبیه ، بنشنید دور هم و موضوع را بررسی کنید و راههای جلوکیری از تکرار ان را پیدا کنید و به اعضایتان گوشزد کنید که اول اخلاق و دوم اخلاق و سوم اخلاق . مگر تا کنون در لیگ نبودید اتفاقی افتاده ، حالا وارد جمع بزرگتری شدید و همه آنهائی که در ان هستند از شما بزرگتر و با تجربه ترند ، خوب طبیعی که باید از آنها یاد بگیرید و اموزش ببینید . واقعاً اگر نمیتوانید در هنگام باخت تحمل کنید ، اصلاً بازی رو نگاه نکنید . من اهل گیلانم و دوستان زیادی تو لرستان دارم ، اصلاً این حرفهای صد تا یک غازو قبول ندارم ، شماها قوم با فرهنگی هستید و لذا شجاعت در مقابله با دشمنان معنی میدهد نه با دوستان ، آنهم نا مردانه . تیم شما تازه به لیگ امده ، سعی کنید برید تو سایت ملوان و از انها دلجوئی و معذرت خواهی کنید و نگذارید تیمتان در خانه و بیرون از خانه اگر محروم از لیگ نشد بدون تماشگر بازی کنه . ان سلولهای خاکستری مغزتان را فعال کنید و از پذیرش اشتباه نترسید ! شجاعت اصلی در پذیرش اشتباه و تصحیح آن است . ضمناً پسوند شهرداری هم دارید ، اگر شهرداری در تیمتان کاره ای است باید برای بخش معاونت یا مدیریت فرهنگی شهرداری تاسف خورد که .... در هر صورت خودمانی بگم ، این گندو یه جور جمعش کنید و در بقیه مسابقات مردانه تیم خودتون تشویق کنید و اگر طاقت باخت رو ندارید دق دلتون رو مسئولین باشگاه خودتان و بازیکنانتان و سرمربی تون خالی کنید ، که قبل از بازی میگه حریف در مقابل ما حرفی برای گفتن نخواهد داشت و بعد از بازی میگه با تیم ریشه دار و قوی بازی کردیم و من از بجه ها راضی ام . امید وارم در دیگر بازیها چنان رفتار کنید که من و افراد امثال من از نظری که در خصوص مردمان لر دارند ، پشیمان نشوند . به امید موفقیت تیم خوب شما .

این نظر توسط علی در تاریخ 1348/10/11 و 0:40 دقیقه ارسال شده است

با این کارتون هم عابروی مردم لرستان رو بردید هم باعث محروم شدن تیم میشید........شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
درباره ما
به سایت رسمی گهر زاگرس لرستان خوش آمدید . در این سایت علاوه بر اخبار تیم گهر زاگرس دورود لرستان تمام موارد در اینجا ذکر می شوند . منتظر پیشنهادات و انتقادات شما در این وب سایت هستیم . با تشکر - مدیر وب سایت : محمد دالوند
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • جدول لیگ برتر
    لیگ برتر جام خلیج فارس

    تیم بازیها امتیاز
    1 استقلال 13 25
    2 ملوان 14 25
    3 تراکتورسازی 14 24
    4 سپاهان 13 24
    5 فجر سپاسی 14 23
    6 نفت تهران 14 21
    7 سایپا 14 21
    8 فولاد 14 20
    9 صبای قم 14 20
    10 راه آهن 13 19
    11 پرسپولیس 14 17
    12 مس 13 16
    13 داماش گیلان 14 16
    14 پیکان 13 15
    15 آلومینیوم 14 12
    16 ذوب آهن 14 12
    17 نفت آبادان 14 9
    18 گهر دورود 13 8
    بازی های گهر

    مسابقه بعدی
    آلومينيوم   -  گهردورود
    زمان : 1391/8/27 16:15
    ورزشگاه : 
    خلیج فارس
    مسابقه قبلی
    گهردورود 0  - 2  استقلال
    زمان : 1391/8/08 17:45
    ورزشگاه : 
    آزادی تهران

    گلزنان تیم



    نام بازیکنان  گل ها


    1 فرید عابدی 2


    2 مجتبی زارعی 2


    3مجید خدابنده لو1


    4 محمد پروین 1


    5آرمان قاسمی1


    6تقي نائيبي1
    آمار سایت
  • کل مطالب : 267
  • کل نظرات : 541
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 509
  • آی پی امروز : 50
  • آی پی دیروز : 77
  • بازدید امروز : 69
  • باردید دیروز : 101
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 431
  • بازدید ماه : 1,417
  • بازدید سال : 13,883
  • بازدید کلی : 290,559
  • نمایشی بهتر با فایرفاکس