loading...
گهر زاگرس| وب سایت رسمی گهر زاگرس دورود لرستان
آخرین ارسال های انجمن
m-hashemi بازدید : 354 پنجشنبه 09 شهریور 1391 نظرات (6)

لرستان برای میزبانی مسابقات لیگ برتر آماده می‌شود.مدیر کل ورزش و جوانان لرستان از آماده‌سازی ورزشگاه‌های تختی خرم‌آباد و دورود برای میزبانی مسابقات فوتبال لیگ برتر در این استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان لرستان، فرهاد نیکوخصال در نشست تجلیل از خبرنگاران ورزشی استان لرستان افزود: با آماده شدن این ورزشگاه‌ها، دیدارهای خانگی تیم لیگ برتری گهر شهرداری دورود در استان لرستان برگزار خواهد شد.

وی اولویت میزبانی مسابقات را شهر دورود اعلام کرد اما گفت: با توجه...

لرستان برای میزبانی مسابقات لیگ برتر آماده می‌شود.

مدیر کل ورزش و جوانان لرستان از آماده‌سازی ورزشگاه‌های تختی خرم‌آباد و دورود برای میزبانی مسابقات فوتبال لیگ برتر در این استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان لرستان، فرهاد نیکوخصال در نشست تجلیل از خبرنگاران ورزشی استان لرستان افزود: با آماده شدن این ورزشگاه‌ها، دیدارهای خانگی تیم لیگ برتری گهر شهرداری دورود در استان لرستان برگزار خواهد شد.

لرستان برای میزبانی مسابقات لیگ برتر آماده می‌شود.مدیر کل ورزش و جوانان لرستان از آماده‌سازی ورزشگاه‌های تختی خرم‌آباد و دورود برای میزبانی مسابقات فوتبال لیگ برتر در این استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان لرستان، فرهاد نیکوخصال در نشست تجلیل از خبرنگاران ورزشی استان لرستان افزود: با آماده شدن این ورزشگاه‌ها، دیدارهای خانگی تیم لیگ برتری گهر شهرداری دورود در استان لرستان برگزار خواهد شد.

وی اولویت میزبانی مسابقات را شهر دورود اعلام کرد اما گفت: با توجه به کندی روند آماده‌سازی ورزشگاه تختی دورود به‌رغم کمک‌های صورت گرفته از سوی استانداری...

، ورزشگاه تختی خرم‌آباد نیز برای برگزاری مسابقات لیگ آماده می‌شود.

نیکوخصال اظهار داشت: کار آماده‌سازی ورزشگاه تختی خرم‌آباد برای میزبانی مسابقات لیگ برتر از هفته قبل آغاز شده و پیش‌بینی می شود ظرف کمتر از چهل روز این ورزشگاه برای آماده بهره‌برداری علاقه‌مندان ورزش و همچنین برگزاری دیدارهای خانگی تیم گهر شهرداری دورود شود.

وی برگزاری دیدارهای خانگی تیم گهر شهرداری دورود در خارج از استان لرستان را ظلم مضاعفی به مردم این استان به ویژه علاقه‌مندان به ورزش فوتبال دانست و گفت: برگزاری دیدارهای خانگی این تیم در خرم‌آباد به دلیل آماده نشدن ورزشگاه تختی دورود و بنا به خواسته استاندار و مسوولان شهرستان دورود در دست پی‌گیری است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان لرستان خاطرنشان کرد: کار آماده‌سازی ورزشگاه تختی خرم‌آباد شامل نصب صندلی و دیگر الزامات اعلام شده از سوی AFC در دو نوبت کاری صبح و عصر و 16 ساعت کار روزانه در حال انجام می‌باشد.

وی گفت: در صورتی که ورزشگاه تختی دورود که شهرداری این شهر آماده‌سازی آن را متعهد شده، پیش از ورزشگاه تختی خرم‌آباد آماده شود، بازی‌های تیم گهر در دورود برگزار خواهد شد.

نیکوخصال با اشاره به حمایت‌ها و کمک‌های قابل توجه استاندار لرستان به ورزشگاه دورود گفت: استاندار محترم با رایزینی‌های لازم امتیاز این تیم را از دادستانی برای شهر دورود اخذ کرد و ما هم ورزشگاه را به صورت مجانی در اختیار تیم گهر قرار دادیم و در ادامه نیز نیازهای ورزشگاه را به دوبخش تجهیزات و عمرانی تقسیم کردیم که بخش تجهیزات که تعهد استانداری و اداره کل ورزش و جوانان است آماده شده، اما بخش عمرانی بسته به همت شهرداری و شورای شهر دورود دارد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان لرستان در ادامه افزود: با پی‌گیری شخص استاندار 12 میلیارد ریال برای خرید و نصب تجهیزات مورد نیاز ورزشگاه دورود هزینه شد اما شهرداری دورود که متعهد به انجام کارهای عمرانی این ورزشگاه شده تا کنون نتوانسته به تعهدات خود عمل کند.

نیکوخصال برگزاری دیدارهای خانگی تیم گهر شهرداری دورود در خرم‌آباد را بنا به تقاضای مسوولان این شهرستان از شخص استاندار عنوان کرد و گفت: کندی عملیات عمرانی ورزشگاه تختی دورود از سوی شهرداری این شهر، میزبانی مسابقات لیگ برتری را در این شهرستان با مشکل مواجه کرده است. آن‌ها می‌توانستند ورزشگاه صنایع دفاع را انتخاب کنند که مشکلات عمرانی کم‌تری داشت اما موفق به اخذ مجوز لازم برای این کار نشدند.

وی تلاش این اداره کل برای برگزاری دیدارهای خانگی تیم گهر شهرداری دورود در استان لرستان را اقدامی در راستای حل مشکل هواداران این تیم لیگ برتری دانست و افزود: اداره کل ورزش و جوانان با حمایت و ابلاغ استاندار لرستان با جدیت، کار آماده‌سازی ورزشگاه تختی خرم‌آباد در کوتاه‌ترین زمان ممکن را دنبال می‌کند تا بیش از این به هواداران این تیم ظلم نشود.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط پرنیان در تاریخ 1348/10/11 و 14:46 دقیقه ارسال شده است

در رابطه با این اظهارات جناب مدیر باید بگم که: مدیر جون سعی کن یه خورده بیشتر رو صحبت هایی که می زنید فکر کنید تا قصد و نیت هایی که از همان اول برای مردم روشن بود اینگونه بعد از گذشت چند هفته از شروع لیگ آشکار نشه...

خوب برو به استاندار عزیزمون بگو پشت اون ماشینی که نشستی یه خورده بیشتر به نفع ساخت ورزشگاه درود گاز بده تا اینجوری کند حرکت نکنه،‌ یهو دیدی اینقدر عین هو این تازه راننده ها هستن که بلد نیستن به ماشین گاز بدن و از لحاظ فنی آنچنان وارد نیستند، این ماشین کند کندی که سوارش شدی و گاز نمی دی یاتقان زد... !!! جدی می گم استاندار عزیز...

آخه نکه خیلی ثوابقتون در مدیریت شهرستان های اطراف خیلی درخشان هست دیگه بچه تو قنداقه هم نمی تونه بهتون اعتماد کنه... قضاوت رو هم میزاریم به عهده ی مردم...

راستی نمی دونم چرا این رانندهای سازمان های مختلف استانمون فقط بلد هستن به ماشین خرم آباد گاز بدن و دلشون نمیاد حتی سوار ماشین شهرستان های دیگمون بشن... ناقلا ها نکنه ماشین هایی که سوار میشین تمام اتوماتیک هست و ماشین های این شهرستان های اطرافتون به کلاس کارتون نمیاد؟!!!


این نظر توسط پرنیان در تاریخ 1348/10/11 و 14:33 دقیقه ارسال شده است

خیلی جالب سخن گفته این مدیر...
اولویت اول درود ولی ... چی؟
البته حق هم باید بهشون بدیم چون اگه نوع گفتار تو اینجور مسائل رو بلد بودن که الان این اوضاع و احوالمون نبود...
خوب بگو مدیر کل ورزش و جوانان ته حرفت اینه که یه کمکی کردیم که حالا حالاها استادیوم درود آماده نشه که نشه... استانداری کمکی کرده ولی با توجه به روند کند آماده سازی دیگه چه صیغه ای هست؟!!! خوب پول بیشتری تزریق کنید بعدش هم مدیریت کنید ببینیم دیگه روند کندی وجود داره یا نه...
خوب معلومه شما قصدتون اینه که آروم آروم و با حوصله کاری کنید که به راحتی این تیم بازی هاش رو تو خرم آباد انجام بده...

این نظر توسط کر لر در تاریخ 1348/10/11 و 12:39 دقیقه ارسال شده است

بابا خسته شدیم بس ک کرج رفتیم.روز به روز داره از تعداد هوادارا کم میشه..بازی با پرسپولیس از همه جای استان اومده بودن...از خرم اباد ..کوهدشت وحتی دزفول...ورزشگاه دورود خیلی کار داره...چندروز پیش رفتم از نزدیک دیدم اشکم درومد.کاش زودتر بازیا تو استان برگذار شه...اولا ک بچه ها خرم اباد فوتبالین بازی گهر با پرسپولیس یادتون بیاد ک اکثرا بچه ها خرم اباد بودن. و مطمعنم تو هر بازی حداقل 20000 نفر میره دوما دورود ب خرم اباد خیلی نزدیکه...امسال تیم بمونه لیگ برتر سال بعد ایشالاه وضع بهتر میشه...ما باید با اتحاد از تراکتورم پرهوادارتر بشیم که هستیم اگه بعضی از این جاهل های بی مخ بذارن

این نظر توسط مهرداد در تاریخ 1348/10/11 و 21:11 دقیقه ارسال شده است

من مطمئنم انقدر ميمونيد تا تيم گهر بره خرم آباد. چرا مسئولين شانقدر از خرم آباد ميترسيد همت كنيد تا شهر ما هم يكم از مسئولينش شهامت ببينيم اميدوارم كه تيم دورود تو دورود بمونه نه خرم آباد

این نظر توسط قاسمی در تاریخ 1348/10/11 و 23:16 دقیقه ارسال شده است

سلام . با حبر و عکسهای بازی گهر - صنعت نفت در خدمتم

این نظر توسط pouria در تاریخ 1348/10/11 و 14:21 دقیقه ارسال شده است

با سلام
ممنون از لطف شما لینک شما در سایت قرار گرفت...


کد امنیتی رفرش
درباره ما
به سایت رسمی گهر زاگرس لرستان خوش آمدید . در این سایت علاوه بر اخبار تیم گهر زاگرس دورود لرستان تمام موارد در اینجا ذکر می شوند . منتظر پیشنهادات و انتقادات شما در این وب سایت هستیم . با تشکر - مدیر وب سایت : محمد دالوند
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • جدول لیگ برتر
    لیگ برتر جام خلیج فارس

    تیم بازیها امتیاز
    1 استقلال 13 25
    2 ملوان 14 25
    3 تراکتورسازی 14 24
    4 سپاهان 13 24
    5 فجر سپاسی 14 23
    6 نفت تهران 14 21
    7 سایپا 14 21
    8 فولاد 14 20
    9 صبای قم 14 20
    10 راه آهن 13 19
    11 پرسپولیس 14 17
    12 مس 13 16
    13 داماش گیلان 14 16
    14 پیکان 13 15
    15 آلومینیوم 14 12
    16 ذوب آهن 14 12
    17 نفت آبادان 14 9
    18 گهر دورود 13 8
    بازی های گهر

    مسابقه بعدی
    آلومينيوم   -  گهردورود
    زمان : 1391/8/27 16:15
    ورزشگاه : 
    خلیج فارس
    مسابقه قبلی
    گهردورود 0  - 2  استقلال
    زمان : 1391/8/08 17:45
    ورزشگاه : 
    آزادی تهران

    گلزنان تیم



    نام بازیکنان  گل ها


    1 فرید عابدی 2


    2 مجتبی زارعی 2


    3مجید خدابنده لو1


    4 محمد پروین 1


    5آرمان قاسمی1


    6تقي نائيبي1
    آمار سایت
  • کل مطالب : 267
  • کل نظرات : 541
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 509
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 31
  • بازدید امروز : 49
  • باردید دیروز : 49
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 141
  • بازدید ماه : 451
  • بازدید سال : 9,691
  • بازدید کلی : 286,367
  • نمایشی بهتر با فایرفاکس