زمان جاري : سه شنبه 12 تیر 1403 - 10:19 قبل از ظهر
نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم


[-]
تابلو اعلانات
elanat



mohammadhashemi آفلاين



ارسال‌ها : 201
عضويت: 31 /4 /1391
محل زندگي: كرج
سن: 18
شناسه ياهو: m.hashemi2012
تعداد اخطار: 1
تشکرها : 49
تشکر شده : 41
پاسخ : 5 RE به این جنگ هر دوسر باخت پایان بدهیم/ بیایید درباره میزبانی گهر گفتگو کنیم
سرپرست تیم فوتبال گهر زاگرس دورود از بازی‏های سیاسی که منجر شده گهر در استان لرستان بازی نکند انتقاد کرد. یاراحمدی : با تاکید بر اینکه بازی‏های گهر باید در لرستان برگزار شود، افزود: برنامه داریم تا آماده شدن ورزشگاه تختی دورود بازی‏های خانگی تیم در خرم‏آباد برگزار شود.
وی تصریح کرد: ذهنیت بدی بین مردم دورود ایجاد شده که اگر تیم به خرم‏آباد برود دیگر به دورود برنمی‏گردد که این به هیچ وجه صحت ندارد و هر زمانی که دورود آماده میزبانی باشد، بازی‏ها در این شهر برگزار می‏شود.
یاراحمدی با بیان اینکه به احتمال زیاد بازی بعدی خانگی گهر با نفت تهران در ورزشگاه تختی خرم‏آباد برگزار می‏شود، یادآور شد: این ورزشگاه در حال بازسازی است و به مراتب از ورزشگاه دستغیب شیراز بهتر است؛ ما استادیوم انقلاب کرج را به عنوان ورزشگاه اصلی معرفی کرده‏ایم و پس از بازدید نمایندگان AFC، می توانیم در استان خودمان بازی کنیم.
سرپرست گهر زاگرس دورود خاطر نشان کرد: کارشناسان AFC چهاردهم شهریور به ایران می‏آیند و از امکانات تیم‏های پیکان قزوین، آلومینیوم هرمزگان، صبای قم و گهر بازدید می‏کنند که ما درحال حاضر مشکلی نداریم و امید میرود پس از این‏که امکانات ما در کرج تایید شدند و امتیازی از کشورمان کم نشد، میتوانیم در لرستان بازی کنیم.
وی با بیان اینکه هیئت مدیره، گهر به سبب کمبود وقت عوض نشدند و همان هیئت مدیره فصل قبل هستند، عنوان کرد: چون این کار زمان‏بَر بود و حداقل عوض شدن آن یک ماه طول می‏کشید ترجیح دادیم همان هیئت مدیره فصل قبل را اعلام کنیم و دفتر باشگاه هم با کمک آقای هاشمی در کرج راه اندازی شده و مشکلی از این بابت هم وجود ندارد.
یاراحمدی تاکید کرد: باز هم می‏گویم اگر بازیها در استان لرستان برگزار شود، به نفع ماست و خرم‏آباد یا دورود فرقی نمی‏کند. من چون دلم می‏سوزد این‏ها را میگویم و بدون شک هر کسی اهل ورزش باشد، با برگزاری مسابقات در خرم‏آباد تا آماده شدن ورزشگاه دورود موافق است؛ اگر بازی‏ها در استان خودمان باشد گهر نتایج به مراتب بهتری می‏گیرد و داوران به راحتی حق ما را نمی‏خورند.
وی در ادامه به دیدار گهر با صنعت نفت آبادان اشاره کرد و گفت: بازی را خیلی خوب شروع کردیم و گل اول را زدیم اما گل تساوی آنها خیلی مشکوک بود و امیدوارم صحنه این گل را در برنامه نود نشان دهند، آبادانی‏ها در ادامه گل برتری را هم زدند که بچه ‏ها همت به خرج دادند و در دقیقه 4+90 بازی را به تساوی کشاندند.
سرپرست گهر در پایان تصریح کرد: بعد از زدن گل تساوی، فرید عابدی یک موقعیت مسلم گلزنی را از دست داد و در کل شایسته پیروزی در این دیدار بودیم.

تورا ای گهر، محبوب دلها / زعمق جان دعا کردن چه زیباست
پس از هر برد وهر پیروزی تو / غم دل را رها کردن چه زیباست
ز بهر برد تو بر هر حريفي / توکل بر خدا کردن چه زیباست
تو در فوتبال ایران بهترینی / تو را سرور صدا کردن چه زیباست
میان رنگهای باغ هستی / زرشكي را جدا کردن چه زیباست
یکشنبه 12 شهریور 1391 - 16:45
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
تشکر شده: 1 کاربر از mohammadhashemi به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: mehdi__m /
پرش به انجمن :

theme designed for MyBB | RTL by MyBBIran.com