زمان جاري : یکشنبه 10 تیر 1403 - 11:26 قبل از ظهر
نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم


[-]
تابلو اعلانات
elanat



ارسال پاسخ
تعداد بازديد 986
نويسنده پيام
gaharvandam آفلاين


ارسال‌ها : 16
عضويت: 11 /6 /1391
محل زندگي: دورود-تهران

تشکر شده : 9
به این جنگ هر دوسر باخت پایان بدهیم/ بیایید درباره میزبانی گهر گفتگو کنیم
باورکنید من به عنوان یک دورودی گلو و گوشم هر دو پاره شدند اینقدر این روزها نظرات مختلفی درباره میزبانی تیم گهر از این و آن شنیده ام و برای آن ها حرفهای شان را ترجمه کرده ام تا هر یک حرف دیگری را بفهمند و از این سوءتفاهم ها و اختلافها بگذرند، همه خود را حق به جانب می دانند و هیچکدام هم حاضر نیستند حرف دیگری را بفهمند، لازم است کمی تحمل و اندیشه کنیم بگذاریم حرف ها زده شود و پاسخ را هم بشنویم شاید راهکاری یافته شد:



الف) منظر لرستانی ها: رفتن تیم گهر از لرستان و یا انجام بازی های آن در غربت برای لرستان تحقیر آمیز است، باید هرچه زودتر زمینه حضور تیم در استان فراهم شود، مخالفت با آماده سازی ورزشگاه تختی خرم آباد خیانتی تاریخی به منافع لرستان است.

ب) منظر دورودی ها: رفتن تیم گهر از دورود برای دورود تحقیر آمیز است، باید هرچه زودتر زمینه حضور تیم در شهر فراهم شود، تلاش مرکز استان برای بردن تیم خیانت در حق دورودی هاست که هفت سال است به پای این تیم زحمت کشیده اند، همان طور که خرم ابادی ها بدشان می آید تیم استان خارج از استان بازی کند ما هم دوست نداریم تیم دورود خارج از دورود بازی کند.

ج) منظر لرهای مقیم مرکز (اعم از دورودی و...) : به خدا آبرو و حیثیت برای ما نگذاشته اید، در کوچه و محل کار و اتوبوس و.. جرات نداریم بگوییم لرستانی هستیم می گویند یعنی استان شما چند متر زمین صاف ندارد که تیمتان در آن بازی کند؟ این چه مسخره
بازی ای است؟ کاش زودتر تیم در استان بازی کند.

د) نقد لرستانی ها بر دورودی ها: بابا ما و شما نداریم، این تیم گهر دوروده ولی مال همه است حتی لرهای خارج استان هم دل به این تیم بسته اند، چرا اینقدر تنگ نظر هستید؟ فاصله خرم آباد تا دورود مگر چقدره؟
ه) نقد دورودی ها بر بقیه لرها: مگر تهران و لرستان همه یک کشور نیستیم و زیر یک پرچم؟ چه فرق می کنه؟ اصلا گهر را بفروشیم به ساوه یا اصفهان، همانطور که استان خودمانه کشور خودمان هم هست! اگر هم بناست گهر متعلق به گهروندهایی باشد که در گرما  سرما به استادیوم می آیند که باید در دورود بازی کند، وقتی ورزشگاه خرم اباد تکمیل شود ورزشگاه ما تعطیل می شود و سر ما بی کلاه می ماند. از این گذشته بلایی که دلال های مرکز استان بر سر کوثر و خیبر آوردند دامان گهر را می گیرد.

و) نگرانی من: به عنوان یک دورودی عشق می کنم ببینم همه لرستانی ها و همه لرها به تیم شهر من افتخار می کنند و چشم امید به ما دارند، فقط از این حرصم می گیرد که: یکی ظاهرا بیشترین سود را از رفتن تیم به کرج او و اطرافیانش برده اند دارد دورودی ها را تحریک می کند که برای توقف ساخت ورزشگاه خرم اباد تومار بنویسند.

ز) امید من: تیم گهر در لرستان بازی کند و از شرایط میزبانی استفاده کند، اول اجازه بدهیم تیم به لرستان بیاید بعد تمام تمرکزمان را روی آوردن تیم به دورود بگذاریم، ما دورودی ها خیانت نکنیم، البته ممکن است بعد از آمدن تیم به خرم اباد بقیه علیه دورودی ها خیانت کنند (ما جلوی تکمیل ورزشگاه آن ها را نمی گیریم ولی آنها شاید جلوی ما را بگیرند)، اما ما ساکت نمی نشینیم، خرم اباد اگر قدرت داشت الآن به عنوان یک مرکز استان ورزشگاه داشت، من به شخصه معتقدم اگر تیم از کرج به خرم آباد بیاید، آوردنش به دورود آسانتر است. شخصا از برخی حرفهای دوستان که می گویند -تیم بره خرم اباد همانجا میمانه- خنده ام می گیرد، به این سادگی ها نیست، مگر وقتی پلی آف در بروجرد بازی شد و یا اینهمه باز یدر کرج کردیم تیم ماند بروجرد و کرج؟ مالکیت تیم یک مساله حقوقی است، تیم سند مالکیت دارد، فعلا هم در اجاره شهرداری دورود است.
 امید من اینست که همانطور که جامعه ورزش خرم اباد و بروجرد چندی پیش بیانیه داد (لینک بیانیه) و از خواست دورودی ها حمایت کرد، مثل مرد روی حرفشان بایستند و با تکمیل استادیوم مرکز استان به ما در آوردن تیم به شهر اصلی اش کمک کنند.

به هر حال در این "جنگ دو سر باخت" به قوم لر، لرستان، دورود و تیم گهر خیانت می شود، ای کاش لااقل یک طرف برنده باشد!

یکشنبه 12 شهریور 1391 - 12:48
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
تشکر شده: 3 کاربر از gaharvandam به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: mehdi__m & ghaed & gaharzagros &
mehdi__m آفلاين



ارسال‌ها : 64
عضويت: 16 /5 /1391
تشکرها : 8
تشکر شده : 12
پاسخ : 1 RE به این جنگ هر دوسر باخت پایان بدهیم/ بیایید درباره میزبانی گهر گفتگو کنیم
با تک تک جملات و کلمات شما در این متن موافقم.تک تک کلماتتان حرف دل من است.
یکشنبه 12 شهریور 1391 - 13:21
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
arash005 آفلاين



ارسال‌ها : 8
عضويت: 26 /5 /1391

تشکر شده : 1
پاسخ : 2 RE به این جنگ هر دوسر باخت پایان بدهیم/ بیایید درباره میزبانی گهر گفتگو کنیم
حرفاتون درست و منطقیه امیدوارم گوش شنوایی هم باشه
یکشنبه 12 شهریور 1391 - 13:28
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
mohammadhashemi آفلاين



ارسال‌ها : 201
عضويت: 31 /4 /1391
محل زندگي: كرج
سن: 18
شناسه ياهو: m.hashemi2012
تعداد اخطار: 1
تشکرها : 49
تشکر شده : 41
پاسخ : 3 RE به این جنگ هر دوسر باخت پایان بدهیم/ بیایید درباره میزبانی گهر گفتگو کنیم
ايول

به اين ميگن آدم چيز فهم

تورا ای گهر، محبوب دلها / زعمق جان دعا کردن چه زیباست
پس از هر برد وهر پیروزی تو / غم دل را رها کردن چه زیباست
ز بهر برد تو بر هر حريفي / توکل بر خدا کردن چه زیباست
تو در فوتبال ایران بهترینی / تو را سرور صدا کردن چه زیباست
میان رنگهای باغ هستی / زرشكي را جدا کردن چه زیباست
یکشنبه 12 شهریور 1391 - 14:14
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
ghaed آفلاين



ارسال‌ها : 73
عضويت: 10 /5 /1391
محل زندگي: تهران
سن: 30
شناسه ياهو: ghaedi34@yahoo.com
تشکرها : 57
تشکر شده : 36
پاسخ : 4 RE تحسين
سلام بر لرو لرستان  قومي كه هم اكنون  فرهنگ چند هزار ساله آرايائي خود را با ارائه چنين نظرات شيوا و زيبائي توسط فرزندانش به ايران و جهان نمايان ميكند دوست عزيز و كاربر محترم جناب آقاي (gaharvandam ) من به نوبه خود افتخار مي‌كنم يك همشهري از ديار هميشه شجاعتم دورود اين‌گونه سخن به ميان مي‌آورد و فرهنگ واقعي قوم لر را براي همه به نظاره ميگذارد گذشته از مفاهيمي كه در متن به نگارش در آمده است هدف اتحاد قوم لر در آن مطرح شده است كه بسيار قابل تقدير مي‌باشد و اين لطف تنها بخاطر  گهر زيباست ؛ گهر زيبا از تو متشكريم كه علاوه بر با اعطاي نام با وقارت به تيمي بومي به نام تيم گهر زاگرس دورود يا ( گهر شهرداري دورود) تقسيم  تواضع و كرامتت را نيز نيز به اين تيم ارزاني داشته‌اي  گهر عزيز از تو مي‌خواهيم (هرچي لر بافرهنگ وبا شعوره) با اقتدار شگفت انگيزت، همانگونه كه حضورت بر اشترانكوه بزرگترين افتخار اوست و همانگونه كه جوشش شيره جانت آن آب زلال، روح و نشاط را به طبيعت و زندگي در پايين دست ارزاني داشته است، يكبار ديگر اقتدار، منش و بزرگيت را به نمايش بگذاري و فرياد اتحاد قوم لر را سلسله وار و تا بيكرانها به لرستان و زاگرس و هر كس كه دلش با نام لر زنده است برساني .

دل نوشته‌اي از فرزند لرستان
به اميد سرافرازي زاگرس قهرمان و لرستان پايدار و فرزند برومندش گهر عزيز وبه اميد موفقيت روز افزون مردان دره شيران [si[/size]ze=medium]
یکشنبه 12 شهریور 1391 - 15:30
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
mohammadhashemi آفلاين



ارسال‌ها : 201
عضويت: 31 /4 /1391
محل زندگي: كرج
سن: 18
شناسه ياهو: m.hashemi2012
تعداد اخطار: 1
تشکرها : 49
تشکر شده : 41
پاسخ : 5 RE به این جنگ هر دوسر باخت پایان بدهیم/ بیایید درباره میزبانی گهر گفتگو کنیم
سرپرست تیم فوتبال گهر زاگرس دورود از بازی‏های سیاسی که منجر شده گهر در استان لرستان بازی نکند انتقاد کرد. یاراحمدی : با تاکید بر اینکه بازی‏های گهر باید در لرستان برگزار شود، افزود: برنامه داریم تا آماده شدن ورزشگاه تختی دورود بازی‏های خانگی تیم در خرم‏آباد برگزار شود.
وی تصریح کرد: ذهنیت بدی بین مردم دورود ایجاد شده که اگر تیم به خرم‏آباد برود دیگر به دورود برنمی‏گردد که این به هیچ وجه صحت ندارد و هر زمانی که دورود آماده میزبانی باشد، بازی‏ها در این شهر برگزار می‏شود.
یاراحمدی با بیان اینکه به احتمال زیاد بازی بعدی خانگی گهر با نفت تهران در ورزشگاه تختی خرم‏آباد برگزار می‏شود، یادآور شد: این ورزشگاه در حال بازسازی است و به مراتب از ورزشگاه دستغیب شیراز بهتر است؛ ما استادیوم انقلاب کرج را به عنوان ورزشگاه اصلی معرفی کرده‏ایم و پس از بازدید نمایندگان AFC، می توانیم در استان خودمان بازی کنیم.
سرپرست گهر زاگرس دورود خاطر نشان کرد: کارشناسان AFC چهاردهم شهریور به ایران می‏آیند و از امکانات تیم‏های پیکان قزوین، آلومینیوم هرمزگان، صبای قم و گهر بازدید می‏کنند که ما درحال حاضر مشکلی نداریم و امید میرود پس از این‏که امکانات ما در کرج تایید شدند و امتیازی از کشورمان کم نشد، میتوانیم در لرستان بازی کنیم.
وی با بیان اینکه هیئت مدیره، گهر به سبب کمبود وقت عوض نشدند و همان هیئت مدیره فصل قبل هستند، عنوان کرد: چون این کار زمان‏بَر بود و حداقل عوض شدن آن یک ماه طول می‏کشید ترجیح دادیم همان هیئت مدیره فصل قبل را اعلام کنیم و دفتر باشگاه هم با کمک آقای هاشمی در کرج راه اندازی شده و مشکلی از این بابت هم وجود ندارد.
یاراحمدی تاکید کرد: باز هم می‏گویم اگر بازیها در استان لرستان برگزار شود، به نفع ماست و خرم‏آباد یا دورود فرقی نمی‏کند. من چون دلم می‏سوزد این‏ها را میگویم و بدون شک هر کسی اهل ورزش باشد، با برگزاری مسابقات در خرم‏آباد تا آماده شدن ورزشگاه دورود موافق است؛ اگر بازی‏ها در استان خودمان باشد گهر نتایج به مراتب بهتری می‏گیرد و داوران به راحتی حق ما را نمی‏خورند.
وی در ادامه به دیدار گهر با صنعت نفت آبادان اشاره کرد و گفت: بازی را خیلی خوب شروع کردیم و گل اول را زدیم اما گل تساوی آنها خیلی مشکوک بود و امیدوارم صحنه این گل را در برنامه نود نشان دهند، آبادانی‏ها در ادامه گل برتری را هم زدند که بچه ‏ها همت به خرج دادند و در دقیقه 4+90 بازی را به تساوی کشاندند.
سرپرست گهر در پایان تصریح کرد: بعد از زدن گل تساوی، فرید عابدی یک موقعیت مسلم گلزنی را از دست داد و در کل شایسته پیروزی در این دیدار بودیم.

تورا ای گهر، محبوب دلها / زعمق جان دعا کردن چه زیباست
پس از هر برد وهر پیروزی تو / غم دل را رها کردن چه زیباست
ز بهر برد تو بر هر حريفي / توکل بر خدا کردن چه زیباست
تو در فوتبال ایران بهترینی / تو را سرور صدا کردن چه زیباست
میان رنگهای باغ هستی / زرشكي را جدا کردن چه زیباست
یکشنبه 12 شهریور 1391 - 16:45
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
تشکر شده: 1 کاربر از mohammadhashemi به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: mehdi__m /
2rood آنلاين آفلاين

[avatar_answer2rood]
[ranking2rood]
ارسال‌ها : [Count_All2rood]
عضويت: [registerdate2rood]
محل زندگي: [city2rood]
سن: [age_answer2rood]
شناسه ياهو: [yahoo2rood]
تعداد اخطار: [warning2rood]
تشکرها : [thanks2rood]
تشکر شده : [thanks2rood]
پاسخ : 6 RE به این جنگ هر دوسر باخت پایان بدهیم/ بیایید درباره میزبانی گهر گفتگو کنیم
من تا الان با بازی گهر در خرم اباد موافق بودم ولی امروز يك چيزی ديدم كه به صحبت های دورودی ها رسيدم بريد به سايت گوگل بنويسيد گهر خرم اباد فيس بوك ببينيد بعد هی بگيد اشكالی ندا ره فقط گهر 2روووووووووود
[emza2rood]
یکشنبه 12 شهریور 1391 - 20:22
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
sharif_khan آفلاين



ارسال‌ها : 15
عضويت: 28 /5 /1391
سن: 24
تشکرها : 5
تشکر شده : 7
پاسخ : 7 RE
تیم فقط و فقط باید در دورود بازی کند و بس...
اگه ورزشگاه خرم آباد هم آماده بشه فرقی نمی کنه .... باید از کرج بیاد دورود ...
بسه دیگه ... ما چقدر چوب بی کفایتی بعضی مسئولان استانی رو بخوریم.... مسئول باید کار بکنه ....
 چرا ما باید جزء عقب افتاده ترین استانها از نظر زیر ساخت های عمرانی و پروژه های اشتغال زا و ... باشیم .
مسئولان خدمتگذار مردم هستند. اگه در هر زمینه ای مثل ورزش، اشتغال، ازدواج
و فراهم کردن پیش نیازهاشون کوتاهی کنند، باید هم دراین دنیا و هم در اون
دنیا جواب پس بدن.
تو این دنیا همه چیز به هم ربط داره...
حضرت علی (علیه السلام) میفرمایند : حق دادنی نیست، حق گرفتنی است.

ما هم می خوایم حقمون رو بگیریم ...
گهر حق مردم دوروده

یکشنبه 12 شهریور 1391 - 22:02
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
2rood آنلاين آفلاين

[avatar_answer2rood]
[ranking2rood]
ارسال‌ها : [Count_All2rood]
عضويت: [registerdate2rood]
محل زندگي: [city2rood]
سن: [age_answer2rood]
شناسه ياهو: [yahoo2rood]
تعداد اخطار: [warning2rood]
تشکرها : [thanks2rood]
تشکر شده : [thanks2rood]
پاسخ : 8 RE به این جنگ هر دوسر باخت پایان بدهیم/ بیایید درباره میزبانی گهر گفتگو کنیم
دوستان ديديد همون سايت گهر خرم اباد بعد از رو شدن دستش سريع اسم سايت رو به گهر لرستان تغيير داد نشون داد اون ها كه در انجمن دم از اتحاد می زنند از پشت خنجر می زنند اگاه باشید اگاه
[emza2rood]
یکشنبه 12 شهریور 1391 - 23:14
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
mohammadhashemi آفلاين



ارسال‌ها : 201
عضويت: 31 /4 /1391
محل زندگي: كرج
سن: 18
شناسه ياهو: m.hashemi2012
تعداد اخطار: 1
تشکرها : 49
تشکر شده : 41
پاسخ : 10 RE به این جنگ هر دوسر باخت پایان بدهیم/ بیایید درباره میزبانی گهر گفتگو کنیم
آقا اگه گهر بره خرم آباد بازي كنه

خطر جاني از كل كل هايي كه اونجا بين دورودي ها و خرم آبادي ها پيش مياد همه رو تهديد مي كنه و معلوم نيست

اون روز كه ان شاالله نرسه چند نفر كشته و مجروح بشن و ما بشيم سوژه عام و خاص داخل ايران 

از اين به بعد منم اصلا موافق رفتن گهر به خرموو نيستم.


تورا ای گهر، محبوب دلها / زعمق جان دعا کردن چه زیباست
پس از هر برد وهر پیروزی تو / غم دل را رها کردن چه زیباست
ز بهر برد تو بر هر حريفي / توکل بر خدا کردن چه زیباست
تو در فوتبال ایران بهترینی / تو را سرور صدا کردن چه زیباست
میان رنگهای باغ هستی / زرشكي را جدا کردن چه زیباست
دوشنبه 13 شهریور 1391 - 12:32
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
gaharvandam آفلاين



ارسال‌ها : 16
عضويت: 11 /6 /1391
محل زندگي: دورود-تهران

تشکر شده : 9
پاسخ : 11 RE به این جنگ هر دوسر باخت پایان بدهیم/ بیایید درباره میزبانی گهر گفتگو کنیم
mohammadhashemiعزیز! ما با تیم گهر دورود سرافراشتیم و مورد افتخار و احترام قوم لر قرار گرفتیم دورود شان و شوکتی گرفت که حتی بروجرد و خرم اباد نتوانسته بودند بدان دست بیابند اما حالا متاسفانه با این حرف و حدیث ها و مواضع خنده داری که برخی به اسم دورودی ها می گیرند سرافکنده شده ایم. مشخص است که با این وضعیت کسی رویش نمی شود در بازی با نفت تهران برود استادیوم خرم اباد و بگوید دورودی هستم، انتظار داری بعد از این همه کینه سازی و توهین و... چه برخوردی با او بشود. هنوز دیر نیست بیایید اعتماد سازی بکنیم بدون همکاری و همدلی همه لرستان کار استادیوم دورود هم پیش نمی رود دشمن تراشی نکنیم.
دوشنبه 13 شهریور 1391 - 13:05
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
تشکر شده: 1 کاربر از gaharvandam به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: mehdi__m /
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :

theme designed for MyBB | RTL by MyBBIran.com