زمان جاري : سه شنبه 12 تیر 1403 - 10:37 قبل از ظهر
نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم


[-]
تابلو اعلانات
elanat



ارسال پاسخ
تعداد بازديد 93
نويسنده پيام
mohammadhashemi آفلاين


ارسال‌ها : 201
عضويت: 31 /4 /1391
محل زندگي: كرج
سن: 18
شناسه ياهو: m.hashemi2012
تعداد اخطار: 1
تشکرها : 49
تشکر شده : 41
فراخوان باشگاه تراکتورسازی تبریز برای شعارسازي
اشگاه فرهنگي و ورزشي تراكتورسازي تبريز براي  ساخت و تدوين شعارهاي جديد تشويقي براي تيم فوتبال خود، از شاعران، ادبا و آهنگ سازان درخواست كرد تا آثار خود را به اين باشگاه ارسال نمايند.
ناصر شفق مديرعامل  اين باشگاه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) منطقه آذربايجان شرقي، اظهارداشت: با توجه به اينكه تيم تراكتور از محبوبيت خاصي بين طرفداران خود در اقصي نقاط ايران و جهان برخوردار است، لزوم ساخت و تهيه شعارها و آهنگ هاي جديد براي اين تيم بيش از پيش ضروري به نظر مي رسد.
وي افزود: ما عاجزانه از تمامي اهالي فرهنگ ، ادب و شعر استان و آذري زبانان جهان تقاضا داريم تا در صورت تمايل شعر و آهنگ هايي را براي محبوب ترين تيم آذربايجان ساخته و آنرا در اختيار باشگاه قرار دهند.
شفق با اشاره به اينكه اغلب شعارهاي تشويقي تيم تراكتور از سوي هواداران از زمان هاي گذشته باقي مانده است، تصريح كرد: با وجود اينكه اين شعارها از جذابيت و مقبوليت چشم گيري برخوردارند اما با توجه به نيازهاي زمان بايد به سمت ساخت شعار و اهنگ هاي جديد نيز برويم كه در اين مسير كمك و مساعدت شاعران  لازم و اجتناب ناپذير است.
وي ، جايگاه تيم فوتبال تراكتورسازي در فوتبال ايران را بسيار رفيع و غير قابل انكار برشمرد و گفت: تيمي كه براي بازي هاي معمولي آن بيش از 65 هزار نفر به ورزشگاه مي آيد نشان مي دهد كه از پتانسيل هاي بسيار بالايي مي تواند برخوردار باشد كه بايد از آنها به بهترين نحو ممكن بهره جست.
شفق ادامه داد: در حال حاضر مي توان با جرات ادعا كرد تراكتور محبوب ترين و پرهوادارترين تيم فوتبال ايران است و در اين زمينه حتي از تيم هاي سرخابي پايتخت نيز جلو زده است چرا كه پرسپوليس و استقلال در بازي هاي بسيار معمولي خود حتي 30 هزار نفر تماشاگر نيز نمي توانند داشته باشند.

چقدر ضعيف عمل ميكنن اين تراختوريها ،

بياين از مسئولين تيم گهر ياد بگيرن.


نظر بدهيد

تورا ای گهر، محبوب دلها / زعمق جان دعا کردن چه زیباست
پس از هر برد وهر پیروزی تو / غم دل را رها کردن چه زیباست
ز بهر برد تو بر هر حريفي / توکل بر خدا کردن چه زیباست
تو در فوتبال ایران بهترینی / تو را سرور صدا کردن چه زیباست
میان رنگهای باغ هستی / زرشكي را جدا کردن چه زیباست
پنجشنبه 19 مرداد 1391 - 00:21
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :

theme designed for MyBB | RTL by MyBBIran.com