زمان جاري : سه شنبه 12 تیر 1403 - 10:04 قبل از ظهر
نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم


[-]
تابلو اعلانات
elanat



ارسال پاسخ
تعداد بازديد 42
نويسنده پيام
mohammadhashemi آفلاين


ارسال‌ها : 201
عضويت: 31 /4 /1391
محل زندگي: كرج
سن: 18
شناسه ياهو: m.hashemi2012
تعداد اخطار: 1
تشکرها : 49
تشکر شده : 41
تارتار: بازي با پيکان 6 امتيازي است
در شهرک اکباتان؛ گهر دورود دوشنبه شب به دیدار پیکان می رود

مهدي تارتار در مورد ديدار دوشنبه ‌شب برابر پيکان، گفت: پيکان هفته گذشته نتيجه بدي گرفته و براي جبران باخت 5 بر 3 مقابل داماش به ميدان مي‌آيد. ما هم محکوم به برد هستيم و اين بازي مي‌تواند بسيار سخت باشد. ديدار با پيکان بيشتر از سه امتياز ارزش دارد و يک بازي 6 امتيازي محسوب مي‌شود.

به گزارش نشریه اینترنتی لور، گهر دورود در هفته چهارم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران، در ورزشگاه دستگردی تهران، واقع در شهرک اکباتان (مجاورز ورزشگاه راه آهن) به دیدار پیکان تهران خواهد رفت. این دیدار ساعت 22 (ده شب) دوشنبه 16 مردادماه انجام خواهد شد.
این در حالی است که گهر و پیکان هر دو از سه بازی گذشته خود یک امتیاز کسب کرده اند و گهر با تفاضل گهر بهتر، در حدول رقابت ها یک پله از حریف بالاتر است
مهدي تارتار در مورد ديدار دوشنبه ‌شب برابر پيکان، به خبرنگاران گفت: پيکان هفته گذشته نتيجه بدي گرفته و براي جبران باخت 5 بر 3 مقابل داماش به ميدان مي‌آيد. ما هم محکوم به برد هستيم و اين بازي مي‌تواند بسيار سخت باشد. ديدار با پيکان بيشتر از سه امتياز ارزش دارد و يک بازي 6 امتيازي محسوب مي‌شود.

وي در مورد محروميت خودش در اين بازي، گفت: با توجه به اينکه هيچ بي‌حرمتي به کمک داور بازي با پرسپوليس نکرده‌ام و از سوي ديگر همه ديدند که حق تيم ما با اشتباه کمک داور ضايع شد از کميته انضباطي درخواست بخشش کردم. اميدوارم با اين درخواست موافقت شود و بتوانم در بازي با پيکان روي نيمکت بنشينم.
تارتار در مورد جريمه 5 ميليون توماني باشگاه گهر به دليل رفتار تماشاگران اين تيم در بازي با ملوان، خاطرنشان کرد: من هم معتقدم بايد باشگاه فرهنگ‌سازي بيشتري در زمينه تماشاگران انجام دهد اما در بازي با ملوان هواداران گهر مقصر نبودند و بايد انصاف داشته باشيم. در ديدار با پرسپوليس هم گل صحيح گهر از سوي کمک داور ناديده گرفته شد هرچند بازهم برخي از رفتارهاي تماشاگران را تاييد نمي‌کنم.




تورا ای گهر، محبوب دلها / زعمق جان دعا کردن چه زیباست
پس از هر برد وهر پیروزی تو / غم دل را رها کردن چه زیباست
ز بهر برد تو بر هر حريفي / توکل بر خدا کردن چه زیباست
تو در فوتبال ایران بهترینی / تو را سرور صدا کردن چه زیباست
میان رنگهای باغ هستی / زرشكي را جدا کردن چه زیباست
یکشنبه 15 مرداد 1391 - 13:09
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :

theme designed for MyBB | RTL by MyBBIran.com