زمان جاري : یکشنبه 10 تیر 1403 - 12:20 بعد از ظهر
نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم


[-]
تابلو اعلانات
elanat



ارسال پاسخ
تعداد بازديد 373
نويسنده پيام
mohammadhashemi آفلاين


ارسال‌ها : 201
عضويت: 31 /4 /1391
محل زندگي: كرج
سن: 18
شناسه ياهو: m.hashemi2012
تعداد اخطار: 1
تشکرها : 49
تشکر شده : 41
سنگپراني دوباره هواداران گهر در بازي با پرسپوليس و واكنش خبرگزاري ها !
سنگپراني دوباره هواداران گهر در بازي با پرسپوليس و واكنش خبرگزاري ها به شادي گهري ها
خبرگزاري دانشجويي ايران (ايسنا):
هواداران تيم فوتبال گهر پس از كسب تساوي مقابل پرسپوليس به اندازه يك پيروزي پرگل مقابل اين تيم خوشحالي كردند.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، هواداران تيم فوتبال گهر زاگرس پس از كسب يك امتياز از بازي مقابل پرسپوليس آنچنان به شادي و پايكوبي پرداختند كه خوشحالي آن‌ها تا چندين دقيقه پس از پايان مسابقه ادامه داشت.

البته اگر كسي از اين لحظات وارد ورزشگاه مي‌شد و شادي هواداران گهر را مي‌ديد تصور مي‌كرد كه اين تيم با نتيجه پرگل از پرسپوليس پيش است، هرچند برخي از آن‌ها در خلال شادي‌هايشان بارها عليه داور و كمكش شعار دادند كه اعتراض آن‌ها در زمان اخراج مهدي تارتار سرمربي اين تيم از كنار زمين به اوج خود رسيد.

هواداران پرسپوليسي هم كه به اميد پيروزي تيم‌شان به ورزشگاه آمده بودند، از دقيقه 85 شروع به ترك ورزشگاه كردن.د با اين حال آن قسمتي از هواداران كه همچنان در ورزشگاه مانده بودند، هيچ شعاري عليه تيم خود ندادند و تا پايان از پرسپوليس حمايت كردند.

اين ديدار با نتيجه يك بر يك به پايان رسيد تا تيم لرستاني نخستين امتياز ليگ برتريش را كسب كند. البته در دقيقه 92 محمد پروين با شوتي سركش دروازه پرسپوليس را پس از برخورد توپ به تير افقي دروازه باز كرد اما كمك داور اين گل آشكار را اعلام نكرد تا بازيكنان، كادر فني و هواداران تيم لرستاني به اعتراض بپردازند.

خبرگزاري ايرنا :
جشن هواداران گهر و شكسته شدن تعدادی از صندلی های ورزشگاه آزادی
تهران - هواداران تیم فوتبال گهر دورود پس از تساوی تیم مورد علاقه خود برابر پرسپولیس، برای دقایق طولانی در سكوهای ورزشگاه آزادی به جشن و پایكوبی پرداختند.








به گزارش ایرنا، دیدار تیم های پرسپولیس و گهر دورود در جریان هفته سوم لیگ برتر باشگاه های كشور با تساوی یك بر یك به پایان رسید.
بیش از 10 هزار هوادار تیم تازه لیگ برتری شده گهر دورود كه از ابتدای این بازی به شدت تیم خود را تشویق می كردند در پایان دیدار حمایت های خود را از تیم شهرشان ادامه دادند.
هواداران گهر در جریان این دیدار بارها با هواداران پرسپولیس درگیری لفظی پیدا كرده و حتی پس از اینكه تیم داوری گل سالم 'محمد پروین' را ندید، بر علیه داور شعار دادند.
'مهدی تارتار' سرمربی گهر بارها به تیم داوری اعتراض كرد و در ثانیه های پایانی از روی نیمكت اخراج شد.
شهاب گردان پس از اشتباه عجیب خود، دقایق پایانی را با استرس زیادی دنبال می كرد و پس از سوت داور با ناراحتی زمین را ترك كرد.
هواداران گهر كه مشكلات زیادی را در این دیدار به وجود آورده بودند، تعدادی از صندلی ها ورزشگاه را به داخل پیست دو و میدانی پرتاب كردند.
ماموران نیروی انتظامی برای جلوگیری از درگیری بین هواداران، ابتدا تماشاگران پرسپولیس را از ورزشگاه خارج كردند.
سرمربی پرسپولیس در پایان این دیدار از عملكرد ضعیف شاگردانش به شدت عصبانی بود.






سالارکيا در واکنش به سنگ‌پراني هواداران گهر
مدير حقوقي و رئيس کميه انضباطي باشگاه پرسپوليس گفت: اگر اتفاقات شب گذشته از سوي هواداران گهر، توسط تماشاگران ما اتفاق مي‌افتاد از صحنه روزگار لغو مي‌شديم.







 محمود سالار‌کيا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس پس از اتفاقات بازي شب گذشته پرسپوليس و گهر لرستان اظهار داشت: خدا را شکر مي‌کنم در جايگاهي که شب گذشته بازي را مي ديديم خود حسن‌زاده رئيس کميته انضباطي نيز حضور داشت اما واقعا کارهاي ديشب درست بود؟ من به شما قول مي‌دهم اگر حتي قسمتي از کارهاي شب گذشته هواداران گهر را هواداران پرسپوليس انجام مي‌دادند ما را از صحنه روزگار محو مي‌کردند.

سالارکيا ادامه داد: ما انتظارمان از هواداران خوب و خونگرم گهر اين بود که حداقل در اين بازي که ميزبانند ميهمان‌نوازي خوبي داشته باشند اما اين روش درست نيست. اميدوارم که پرخاشگري‌ها و الفاظ بسيار بد را ديگر در بين اين هواداران نبينيم.

مدير حقوقي باشگاه پرسپوليس تاکيد کرد: جالب اينکه مديران اين باشگاه نيز تحت تاثير قرار گرفته بودند و در جايگاه ويژه کارهاي عجيب انجام مي‌دادند. من اميدوارم همه اين موارد را آقاي حسن‌زاده ديده باشد.

وي در خصوص اشتباهات داوري نيز گفت: اشتباه داوري جزئي از فوتبال است. چقدر درباره پرسپوليس در اين باره اشتباه شده و ما نامه نوشتيم اما فايده‌اي نداشت اما اين اتفاقات اصلا در شان و شئون هواداران گهر نبود ولي خوشبختانه هواداران ما روز گذشته بسيار عالي و خوب کار کردند.

 
وي افزود: من در حين بازي به آقاي حسن‌زاده گفتم من و شما هر دو نفر قاضي هستيم. آيا اين سنگ‌پراني‌ها و فحاشي‌ها درست است؟ در همين لحظه بود که يک تکه سيمان بزرگ در جايگاه ويژه در يک وجبي پسر من فرود آمد که باور کنيد خدا فقط به پسرم رحم کرد چون اگر اتفاقي مي‌افتاد نمي‌دانستم جواب خانواده‌ را چه بايد بدهم.

سالارکيا ادامه داد: ما انتظارمان از هواداران خوب و خونگرم گهر اين بود که حداقل در اين بازي که ميزبانند ميهمان‌نوازي خوبي داشته باشند اما اين روش درست نيست. اميدوارم که پرخاشگري‌ها و الفاظ بسيار بد را ديگر در بين اين هواداران نبينيم.

مدير حقوقي باشگاه پرسپوليس تاکيد کرد: جالب اينکه مديران اين باشگاه نيز تحت تاثير قرار گرفته بودند و در جايگاه ويژه کارهاي عجيب انجام مي‌دادند. من اميدوارم همه اين موارد را آقاي حسن‌زاده ديده باشد.

وي در خصوص اشتباهات داوري نيز گفت: اشتباه داوري جزئي از فوتبال است. چقدر درباره پرسپوليس در اين باره اشتباه شده و ما نامه نوشتيم اما فايده‌اي نداشت اما اين اتفاقات اصلا در شان و شئون هواداران گهر نبود ولي خوشبختانه هواداران ما روز گذشته بسيار عالي و خوب کار کردند.




بله وقتي نميشنويد كه طرفداران پرسپوليس با خواندن (بارو بارو بارونه هي دستته ..) به تمسخر تماشاگران گهر پرداختند بايد بگيد عالي بودند.

سایت گل-
هواداران گهر زاگرس در دیدارهائی که تاکنون در لیگ برتر انجام داده‌اند ، مشکلات فراوانی را بوجود آورده‌اند و به شدت حاشیه‌ساز شده‌اند. پس از دیدار پرسپولیس و گهر زاگرس نیز بار دیگر اتفاقات و حاشیه‌های این تیم تکرار شد تا 'غلامرضا بهروان'  رئیس سازمان لیگ این چنین واکنش نشان دهد : هواداران گهر در دیدار نخست فصل برابر ملوان انزلی نیز مشكلات زیادی را ایجاد كردند و گزارش خود را به كمیته انضباطی ارسال كردم كه متاسفانه هیچ اقدامی صورت نگرفت. بهتر است 'حسن زاده' به عنوان رییس كمیته انضباطی جوابگوی این مشكلات باشد.
بهروان خواستار برخورد با گهر شد و گفت : اگر برخوردی با هواداران گهر صورت نگیرد فكر می كنم این رفتارها ادامه داشته و مشكلات بیشتری در دیدارهای آینده ایجاد شود.
با این حال حسن زاده اعتقادی به برخورد با گهر ندارد و در این رابطه گفته است : هواداران گهر ، تازه به لیگ برتر آمده و در حال تجربه اندوزی هستند. نکات زیادی از این مسابقه یادداشت کردم ، تماشاگران گهر شروع کننده اتفاقات رخ داده بود  این تماشاگران در دیدار با راه‌آهن خیلی خوب بودند و نمی‌دانم چرا امروز چنین اتفاقاتی رخ داد و شاید علت آن این بود که این بازی اولین تجربه گهری‌ها در آزادی بود.


خبرگزاري فرارو-
ديدار تيم هاي گهر دورود و پرسپوليس در هفته سوم ليگ برتر درحالي با نتيجه تساوي به پايان رسيد كه 60 هزار هوادار پرسپوليس در دقايق پاياني نظاره گر بازي و جشن و پايكوبي هواداران گهر بودند كه تا 10 دقيقه پس از بازي هم ادامه داشت.
به گزارش فرارو به نقل از مهر، ديدار تيم هاي فوتبال گهر دورود و پرسپوليس تهران در هفته سوم رقابت هاي فوتبال ليگ برتر باشگاه هاي كشور كه از ساعت 22:30 روز دوشنبه در ورزشگاه آزادي آغاز شده بود، در نهايت با نتيجه تساوي يك بريك به پايان رسيد. حواشي ديگر اين بازي در زير مي آيد:
* تنها بازيكن پرسپوليس كه در بين دو نيمه در زمين باقي ماند و خودش را براي حضور در زمين گرم كرد، حميد علي عسگر بود.
* فروزنده، رئيس هيات مديره باشگاه پرسپوليس هم در جايگاه ويژه ورزشگاه آزادي حضور داشت.
* در بين دو نيمه هواداران گهر بطور مرتب تيم شان را تشويق مي كردند و به نظر مي رسيد اصلا خسته نمي شوند. آنها در نيمه دوم هم پس از هر سوتي كه داور عليه اين تيم مي زد، با سردادن شعارهايي از عملكرد وي انتقاد مي كردند.
* درحاليكه خبرنگاران پيگير حضور علي پروين در ورزشگاه بودند، محمد پسر وي از دقيقه 57 بازي در تركيب تيم گهر دورود قرار گرفت و در هنگام ورود به زمين از سوي تماشاگران دو تيم تشويق شد.
* "به احترام سردار - گهري ها خبردار"؛ شعاري بود كه هواداران پرسپوليس در پاسخ به شعارهاي طرفداران تيم گهر عليه تيم پرسپوليس و بازيكنان اين تيم در نيمه دوم سر دادند.
* در اواخر نيمه نخست مسئولان ورزشگاه آزادي در غربي را بسته و هواداران براي ورود به ورزشگاه به در شرقي هدايت شدند.
* شعار عليه نكونام و تشويق كريمي كه در نيمه دوم جاي خود را به علي عسگر داد، از اتفاقات ديگر اين مسابقه بود. ضمن اينكه برخي از هواداران گهر با شعارهايي فرهاد مجيدي و علي دايي را تشويق كردند!
* مانوئل ژوزه كه برخلاف نيمه نخست، در بيشتر دقايق نيمه دوم به صورت ايستاده بازي را تماشا مي كرد و هر بار كه بازيكنان پرسپوليس موقعيتي را از دست مي دادند، با فريادهاي خود به بي دقتي بازيكنان تيم خود واكنش نشان مي داد.
* در دقيقه 72 توپ ارسالي مجيد باجلان از جناح راست در محوطه جريمه به دست اميرحسين فشنگچي برخورد كرد كه تماشاگران گهر با سر دادن شعارهاي غيراخلاقي به تصميم داور اعتراض كردند. اين اتفاقات درحالي رخ داد كه اسماعيل حسن زاده، رئيس كميته انضباطي هم در ورزشگاه حضور داشت.
* اخراج مهرداد پولادي در دقيقه 78 با خوشحالي شديد تماشاگران گهر همراه شد و آنها با شعارهايي اين اقدام داور را ستودند!
* مسئولان امنيتي ورزشگاه از دقيقه 70 به بعد پشت سر تماشاگران گهر دورود مستقر شدند تا درصورت هرگونه مشكلي بلافاصله با آن مقابله كنند.
* هرچند هواداران تيم گهر پس از به ثمر رساندن گل مساوي، براي دقايقي متوالي به جشن و پايكوبي پرداخته و تيم شان را تشويق مي كردند اما مجتبي زارع زننده اين گل كه پيشينه حضور در پرسپوليس را داشت، هيچگونه شادي انجام نداد.
* بسياري از هواداران گهر پيراهن هاي خود را درآورده و به نشانه شادي در هوا مي چرخاندند. "دورودي با غيرت، همينه همينه" شعار هواداران گهر بعد از گل تساوي بود. در اين لحظات هوداران پرسپوليس ساكت روي سكوها نشسته و تنها نظاره گر بازي بودند.
* ضربه محمد پروين در دقيقه 1+ 90 در صحنه اي مشكوك از خط دروازه پرسپوليس عبور كرد اما داور و كمك داور مسابقه اعتقادي به گل نداشتند كه همين مسئله باعث افزايش اعتراضات و فحاشي هاي تماشاگران گهر و اعتراضات اعضاي كادرفني اين تيم شد كه در نهايت تورج حق وردي، تارتار را از روي نيمكت اين تيم اخراج كرد.
* هواداران تيم گهر پيش از پايان بازي اشيايي را به درون زمين پرتاب كردند.


نظر شما درباره ي نحوه ي خبرنگاري خبرگزاري هاي مختلف چيست؟و هر چه ميخواهد دل تنگت بگو همه خودين!


تورا ای گهر، محبوب دلها / زعمق جان دعا کردن چه زیباست
پس از هر برد وهر پیروزی تو / غم دل را رها کردن چه زیباست
ز بهر برد تو بر هر حريفي / توکل بر خدا کردن چه زیباست
تو در فوتبال ایران بهترینی / تو را سرور صدا کردن چه زیباست
میان رنگهای باغ هستی / زرشكي را جدا کردن چه زیباست
پنجشنبه 12 مرداد 1391 - 02:05
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
تشکر شده: 1 کاربر از mohammadhashemi به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: gaharzagros &
gaharzagros آفلاين



ارسال‌ها : 124
عضويت: 20 /2 /1391
محل زندگي: خرم آباد
سن: 20
تشکرها : 71
تشکر شده : 31
پاسخ : 1 RE سنگپراني دوباره هواداران گهر در بازي با پرسپوليس و واكنش خبرگزاري ها !
من که نبودم ورزشگاه و ندیدم ولی دیگه می گن تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیز ها .
من واقعا متاسفم برای اونهایی که سنگ پرت می کنند .
فقط بهشون یه چیز می تونم بگم که این کارتون فقط فرهنگ ما لرها رو نشون میده !

My Team : Just Gahar
پنجشنبه 12 مرداد 1391 - 02:11
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
mohammadhashemi آفلاين



ارسال‌ها : 201
عضويت: 31 /4 /1391
محل زندگي: كرج
سن: 18
شناسه ياهو: m.hashemi2012
تعداد اخطار: 1
تشکرها : 49
تشکر شده : 41
پاسخ : 2 RE سنگپراني دوباره هواداران گهر در بازي با پرسپوليس و واكنش خبرگزاري ها !
حاشيه‌هاي گهر و پرسپوليس
تشويق شديد گهر دورود/اعتراض پرسپوليسي‌ها به جايگاه هواداران گهر و دخالت نيروي انتظامي

» سرویس: ورزشي - فوتبال، فوتسال
کد خبر: 91050905843
دوشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۱ - ۲۲:۳۹



هواداران تيم فوتبال گهر در بازي تيم خود مقابل پرسپوليس طوري از تيم‌شان حمايت كردند كه تا به حال هواداران كمتر تيمي در مقابل سرخابي‌ها اين طور تيم‌شان را تشويق كرده بودند.

طبق برنامه بازي‌ها گهر ميزبان اين بازي است با اين حال از آنجا كه هنوز گهر نتوانسته ورزشگاه خانگي خود را به شرايط مناسب براي برگزاري بازي‌ها برساند ديدارهاي خانگي‌اش در خارج از لرستان برگزار مي‌شود.

پيش از آغاز بازي در زماني كه بلندگوي ورزشگاه قصد داشت بازيكنان دو تيم را معرفي كند، هواداران گهر آنچنان جو سنگيني در ورزشگاه به وجود آورده بودند كه هواداران پرسپوليس كمتر به ياد داشتند يك تيم شهرستاني در ورزشگاه آزادي اين طور تيم خود را تشويق كند.

با اين حال از آنجا كه ميزبان قانوني اين بازي گهر است، هواداران اين تيم با شور و شوق تمام تيم تازه ليگ برتري شده خود را طوري تشويق كردند كه پرسپوليسي‌ها هم به خود آمدند و در زمان تشويق بازيكنان تيم خودشان همه با هم يكصدا به حمايت از بازيكنان سرخ‌پوش پرداختند.

يكي از حاشيه‌هاي جالب اين بازي اعتراض هواداران پرسپوليس به قرار گرفتن هواداران گهر در سكوي كنار جايگاه ويژه ورزشگاه يعني جايگاه شماره 8 و دو جايگاه كناري آن بود كه پس از اعتراض برخي هواداران پرسپوليس و انتقاد گهري‌ها از اعتراض پرسپوليسي‌ها، نيروي انتظامي وارد شد و دو طرف را آرام كرد.



تورا ای گهر، محبوب دلها / زعمق جان دعا کردن چه زیباست
پس از هر برد وهر پیروزی تو / غم دل را رها کردن چه زیباست
ز بهر برد تو بر هر حريفي / توکل بر خدا کردن چه زیباست
تو در فوتبال ایران بهترینی / تو را سرور صدا کردن چه زیباست
میان رنگهای باغ هستی / زرشكي را جدا کردن چه زیباست
پنجشنبه 12 مرداد 1391 - 02:31
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
mohammadhashemi آفلاين



ارسال‌ها : 201
عضويت: 31 /4 /1391
محل زندگي: كرج
سن: 18
شناسه ياهو: m.hashemi2012
تعداد اخطار: 1
تشکرها : 49
تشکر شده : 41
پاسخ : 3 RE سنگپراني دوباره هواداران گهر در بازي با پرسپوليس و واكنش خبرگزاري ها !
واقعا متاسفم كه خبر 20و30 بخش خارج از گود انقدر هواداراي گهر رو به تمسخر ميگيره و همه سكوت ميكنند

كجايند مردان بي ادعا

طرف برگشته تو 20و30 وقتي كه هواداراي گهر از شادي پيراهن خودشونو در اووردن بالاسرشون ميچرخونن . ميگه گهري ها

مجموعه استخر آزادي 300 متر اونطرف تره اينجا زمين فوتباله. مرتيكه سنگپراني رو نشون ميده اما گلي كه قبول نكردن رو

نشون نميده خوب هر كي بود اينكارو ميكرد. در ضمن هنوز رفتن به استاديوم فرهنگ سازي نشده .
 
در برگشت از بازي پرسپوليس نزديك بود پرسپوليسي ها بخورنمون


تورا ای گهر، محبوب دلها / زعمق جان دعا کردن چه زیباست
پس از هر برد وهر پیروزی تو / غم دل را رها کردن چه زیباست
ز بهر برد تو بر هر حريفي / توکل بر خدا کردن چه زیباست
تو در فوتبال ایران بهترینی / تو را سرور صدا کردن چه زیباست
میان رنگهای باغ هستی / زرشكي را جدا کردن چه زیباست
یکشنبه 15 مرداد 1391 - 00:06
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
تشکر شده: 1 کاربر از mohammadhashemi به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: gaharzagros /
mohammadhashemi آفلاين



ارسال‌ها : 201
عضويت: 31 /4 /1391
محل زندگي: كرج
سن: 18
شناسه ياهو: m.hashemi2012
تعداد اخطار: 1
تشکرها : 49
تشکر شده : 41
پاسخ : 4 RE سنگپراني دوباره هواداران گهر در بازي با پرسپوليس و واكنش خبرگزاري ها !
ايييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييي خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

تورا ای گهر، محبوب دلها / زعمق جان دعا کردن چه زیباست
پس از هر برد وهر پیروزی تو / غم دل را رها کردن چه زیباست
ز بهر برد تو بر هر حريفي / توکل بر خدا کردن چه زیباست
تو در فوتبال ایران بهترینی / تو را سرور صدا کردن چه زیباست
میان رنگهای باغ هستی / زرشكي را جدا کردن چه زیباست
یکشنبه 15 مرداد 1391 - 18:41
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
mohammadhashemi آفلاين



ارسال‌ها : 201
عضويت: 31 /4 /1391
محل زندگي: كرج
سن: 18
شناسه ياهو: m.hashemi2012
تعداد اخطار: 1
تشکرها : 49
تشکر شده : 41
پاسخ : 5 RE سنگپراني دوباره هواداران گهر در بازي با پرسپوليس و واكنش خبرگزاري ها !
دوستان نظرتون درباره خارج از گود بيست وسي بخشي كه گهر رو مسخره كرد چيه؟؟

تورا ای گهر، محبوب دلها / زعمق جان دعا کردن چه زیباست
پس از هر برد وهر پیروزی تو / غم دل را رها کردن چه زیباست
ز بهر برد تو بر هر حريفي / توکل بر خدا کردن چه زیباست
تو در فوتبال ایران بهترینی / تو را سرور صدا کردن چه زیباست
میان رنگهای باغ هستی / زرشكي را جدا کردن چه زیباست
دوشنبه 16 مرداد 1391 - 13:01
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :

theme designed for MyBB | RTL by MyBBIran.com