زمان جاري : یکشنبه 10 تیر 1403 - 12:07 بعد از ظهر
نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم


[-]
تابلو اعلانات
elanat



ارسال پاسخ
تعداد بازديد 123
نويسنده پيام
gaharzagros آفلاين


ارسال‌ها : 124
عضويت: 20 /2 /1391
محل زندگي: خرم آباد
سن: 20
تشکرها : 71
تشکر شده : 31
مدیرعامل دارتاک : جوان‎گرایی نتیجه می‏دهد


مدیرعامل باشگاه دارتاک خرم‎آباد پس از پیروزی تیمش برابر چوکای تالش در اولین هفته مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال باشگاههای کشور در جمع خبرنگاران گفت: فوتبال لرستان در همه برهه‏های زمانی زبانزد خاص و عام بوده و هست.

به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه لرستان،جافر دولتشاهی با اشاره به بازی با چوکا عنوان کرد: چوکا یکی از تیمهای ریشه‎دار کشور به حساب می‎آید و بازی مقابل این تیم بسیار سخت و دشوار بوده و هواداران متعصبی دارد.

وی بیان کرد: بازیکنان دارتاک در این دیدار فعل خواستن را صرف کردند و به آن چیزی که استحقاقش را داشتند دست یافتند.

دولتشاهی با تأکید بر اینکه درست است که در چوکا بازی کردیم ولی با اعتماد به نفسی که در تیم وجود دارد حریفان در خانه هم محکوم به شکست هستند زیرا هدفمان چیزی جز صعود مقتدرانه به لیگ یک نیست، تصریح کرد: علیرغم مشکلات زیاد مالی و قول‏های مسوولان استان جهت حمایت که امیدواریم هرچه سریعتر صورت گیرد، جوان‎گرایی کردیم و مطمئن هستم این امر نتیجه مثبتی به همراه خواهد داشت.

مدیرعامل باشگاه دارتاک خرم‎آباد یادآور شد: حق لرستان و فوتبال معروفش حضور در لیگ‏های دو و سه نیست و باید تمامی مسوولان دست به دست هم داده تا به آنچه که شایسته و درخور نام استان و فوتبالش است برگردیم.

وی با بیان اینکه کادر فنی تیم دارتاک بسیار قوی بوده، افزود: در هر بازی تمامی فکر بازیکنان دارتاک کسب سه امتیاز است و با جنگندگی که در آنها سراغ دارم این امر دور از ذهن نیست.

My Team : Just Gahar
سه شنبه 28 شهریور 1391 - 14:58
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :

theme designed for MyBB | RTL by MyBBIran.com