زمان جاري : یکشنبه 10 تیر 1403 - 11:55 قبل از ظهر
نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم


[-]
تابلو اعلانات
elanat



ارسال پاسخ
تعداد بازديد 104
نويسنده پيام
mohammadhashemi آفلاين


ارسال‌ها : 201
عضويت: 31 /4 /1391
محل زندگي: كرج
سن: 18
شناسه ياهو: m.hashemi2012
تعداد اخطار: 1
تشکرها : 49
تشکر شده : 41
تارتار: نفت آبادان تيم خطرناكي است !
تارتار : نفت آبادان تیم خطرناکی استوی تصریح کرد: البته مشکلات و ضعف ها در مسابقات ورزشی طبیعی است، اما تیم ما از مسائلی رنج می برد که غیر طبیعی است.
سرمربی تیم فوتبال گهر دورود گفت: ما از بازیکنان خوب و با انگیزه بسیاری سود برده و از نظر میانگین سنی نیز تیم جوانی را راهی مسابقات کرده ایم.
تارتار افزود: علیرغم برخورداری از بازیکنان جوان و افرادی که تجربه زیادی در لیگ برتر و حضور در برابر تیم های بزرگ ندارند، باز هم معتقد هستم که نتایج گهر در مقایسه با شرایطی که دارد، خوب و ارزشمند است.
وی تاکید کرد: به طور مثال تیمی که از امتیاز بازی در خانه خود محروم بوده و مجبور است که صدها کیلومتر دورتر از ورزشگاه اصلی دیدارهای خانگی را برگزار کند، نمی تواند پا به پای تیم های بزرگی مانند سپاهان و یا حتی استقلال و پرسپولیس حرکت کند.
این سرمربی فوتبال ادامه داد: با این وجود بازیکنان گهر با غیرت بازی کرده و هم اکنون در جدول بالاتر از پرسپولیس و ذوب آهن قرار دارد.
تارتار متذکر شد: البته ما منکر مشکلات خود نیستیم، اما با استعدادهای موجود و ظرفیتی که تیم فوتبال گهر دارد، بازی های در خور توجهی به نمایش گذاشته ایم.
وی بیان داشت: متوقف کردن فجر در شیراز و یا شکست دادن ذوب آهن کار ساده ای نبود و بازیکنان ما با تلاش زیاد و دفاع همه جانبه موفق به کسب این نتایج شدند.
* نفت آبادان تیم خطرناکی است
سرمربی تیم فوتبال گهر زاگرس در ادامه به دیدار هفته هفتم تیمش برابر نفت آبادان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر نفت و گهر شرایط مشابهی داشته و هر دو تیم با کسب امتیازات اندک از 6 بازی قبلی در رده های پایین جدول قرار دارند.
تارتار تاکید کرد: اگر چه نفت آبادان در رده شانزدهم جدول قرار دارد، اما معتقدیم که آنها تیم زهردار و خطرناکی هستند و در خط حمله پرقدرت برابر حریفان ظاهر می شوند.
وی متذکر شد: با توجه به اینکه می خواهیم از جمع تیم های پایین جدول جدا و به میانه های جدول صعود کنیم، چاره ای به غیر از شکست دادن نفت آبادان در کرج نداریم.
تارتار در پایان تاکید کرد: امیدوارم روز چهارشنبه حتما هواداران گهر در ورزشگاه انقلاب کرج حضور یافته و ما را برای رسیدن به این هدف مهم یاری کنند.





تورا ای گهر، محبوب دلها / زعمق جان دعا کردن چه زیباست
پس از هر برد وهر پیروزی تو / غم دل را رها کردن چه زیباست
ز بهر برد تو بر هر حريفي / توکل بر خدا کردن چه زیباست
تو در فوتبال ایران بهترینی / تو را سرور صدا کردن چه زیباست
میان رنگهای باغ هستی / زرشكي را جدا کردن چه زیباست
دوشنبه 06 شهریور 1391 - 17:23
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
تشکر شده: 1 کاربر از mohammadhashemi به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: gaharzagros &
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :

theme designed for MyBB | RTL by MyBBIran.com