زمان جاري : سه شنبه 12 تیر 1403 - 10:38 قبل از ظهر
نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم


[-]
تابلو اعلانات
elanat



arash2020 آفلاين



ارسال‌ها : 5
عضويت: 1 /6 /1391


پاسخ : 2 RE كلامي با دوستان و هواداران گهر عزيز ( خصوصاً دوروديها ) :
نقل قول از ghaed
 كلامي با دوستان و هواداران گهر عزيز ( خصوصاً دوروديها ) :

سلام بر لر و لرستان و سلام برگهر عزيز

دوستان، خصوصاً دوروديهاي عزيز ؛ قبلاً نيز به اين مورد اشاره كرده بودم زادگاهم دورود است، و فكر مي‌كنم يكي از متعصب ترينها آنها نيز باشم؛ همشهريان عزيز همه ما مي‌دانيم كه هر كس تعصبي ويژه روي شهر و ديار خود دارد ولي خواهش مي‌كنم با ندانم كاري و احساسات كوركورانه كه نتيجه آن چيزي جز تفرقه، نفاق و تباهي نيست موجبات شكست اين قوم بزرگ را اين‌بار در عرصه ورزش رقم نزنيد . هر تيمي براي موفقيت نياز به حمايت دارد، حمايتي همه جانبه تا رسيدن به هدف .

 دوستاني كه نظرتان بر اين است گهر براي دورود است ( در برنامه 90 نيز پخش شد ) ميخواهم سوالي از شما بپرسم : جمعيت شهرستان دورود چند نفر است؟ من جواب شما را ميدهم كمتر از 200 هزار نفر . آيا براي تيمي كه آرمان يكه تازي در فوتبال كشور را دارد اين تعداد كافيست ؟ اگر اين تعداد به چند ميليون نفر برسد بهتر نيست؟ تيم گهر زاگرس دورود براي زاگرس و اتحاد ميان زاگرسنشينان آمده است و همه زاگرس نشينان همانطور كه از نامش بر مي‌آيد طرفدار اين تيم هستند، اگر گهر زيبا نيز مي‌توانست به زبان بيايد از چنين برخوردي كه با او شده است فرياد ناراحتي سر بر مي‌آورد .

 با تشكر و به اميد سرافرازي و موفقيت روز افزون زاگرس، لرستان و نماينده اش گهر عزيز




پاسخ:شما که سنگ زاگرس نشینارو به سینه میزنید ازشون بخوایید که خودشون یک تیم تشکیل بدن و ازش حمایت کنند تا لیگ برتری بشه.
در
ضمن گهر شش سال پیش که در دورود متولد شد و در لیگ ازادگان بازی می کرد هیچکس خبری ازش نمیگرفت ولی الان که داره توی لیگ برتر خودی نشون میده همه شدن کاسه داغتر از اش.
شما اگه می خواستید از این تیم حمایت کنید چرا شش سال پیش خبری ازتون نبود؟
و این ما بچه های دورود بودیم که با زحمت زیادی تیم رو لیگ برتری کردیم.
چهارشنبه 01 شهریور 1391 - 19:11
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
پرش به انجمن :

theme designed for MyBB | RTL by MyBBIran.com